Home > Uncategorized > Uitnodiging zwembadfeest voor beperkt houdbare vrouwen

Uitnodiging zwembadfeest voor beperkt houdbare vrouwen

Beperkt HoudbaarBeperkt Houdbaar is een interessante documentaire over het schoonheidsideaal van de moderne vrouw. Die legt pijnlijk bloot hoe onzeker veel vrouwen worden als zij niet aan dat ideaal voldoen. En wat ze ervoor over hebben om er toch zo uit te zien als de gefotosoepte modelletjes in de glossy’s.

Mijn realiteit is een andere. Ik geef al jaren zwembadfeesten waar ik gewoon iedereen voor uitnodig die een leuke uitstraling heeft, waaronder leuke vrouwen. Met leuk bedoel ik niet noodzakelijkerwijs lekker. Ze zien er zeker niet uit allemaal uit zoals Hollywood het zou willen. Toch schamen zij zich nergens voor en maken zij dikke pret op een 300-man groot zwembadfeest, gewoon in hun bikini.

Voor mijn vorige zwembadfeest plaatste ik een uitnodiging op het forum van de beperkt houdbare vrouwen. Ook als zij niet in bikini wilden komen, waren zij meer dan welkom. Ik kreeg daar niets dan positieve reacties op!

Op zaterdag 19 december geef ik weer een zwembadfeest. Het lijkt mij een uitstekende plek om de moderne vrouw zelf haar mening te laten geven over hoe geëmancipeerd ze nou eigenlijk is. Het zou zelfs de basis kunnen worden voor een kunstwerk. Hebben jullie hier ideeën over?

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

